keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Lomareissulla

Viime perjantaina mä lähin lomareissulle! Ihan ilman Opria, ku mä oon jo iso tyttö ja voin reissaa itekseni. Mun kaveri Aiccu tuli mukaan ja meiän mammat. Me huristeltiin autolla, pysähyttiin välillä ja huristettiin taas.
Sit me tultiin paikkaan jossa oli karmeen iso kauppa (me ei kyl päästy sisälle) ja tällanen iso pytinki (me poseerattiin sen edustalla)



Sit me päästiin mökille! Siel oli pihaa ja rantsuu!



En ois muka saanu mennä uimasillen ja hiekkaan kaiveleen mut menin kumminkin



Ja ei se tietty ollu pelkkä lomareissu, piti tehä vähän missinhommiakin



Mut sit kun noi velvollisuudet oli hoidettu päästiin taas hauskanpitoon

                                                 Kaverit tuli grillaamaan


                                                           Onni on kans aika ihq



Kuten huomaatte mulla oli tosi paljon kavereita. Muut asu naapurimökissä, mut mulla oli yhteismajotus yhdessä Sepin <3 kanssa

                                                        
                                                            <3 Sepi <3





                                                       Vähänkö oli hauska reissu!!!

                                                           T:Ainu



Ei kommentteja: